Çiğli Belediyesi’nden Doğa ile Buluşma Etkinliği

Çiğli Belediyesi, vatandaşları doğayla buluşturan etkinliklerine hız kesmeden devam ediyor.

GÜNCEL - 25-04-2026 11:24 355 kez okundu.

Çiğli Belediyesi’nden Doğa ile Buluşma Etkinliği

    Sağlıklı yaşamı teşvik eden ve kentte sosyal dayanışmayı güçlendiren etkinlikler kapsamında düzenlenen “Doğa Yürüyüşü”, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

    Çiğli Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, Evka 6’da bir araya gelen vatandaşlar temiz hava eşliğinde yürüyüş yaparak hem spor yaptı hem de keyifli vakit geçirdi.

“Başkan Yıldız: Sağlıklı Yaşam ve Birlik İçin Doğada Buluştuk”

    Çiğli Belediye Başkanı Onur Emrah Yıldız, doğayla iç içe geçirilen bu tür organizasyonların önemine vurgu yaptı. Başkan Yıldız, “Hemşehrilerimizle birlikte doğanın güzelliklerini paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Sağlıklı yaşamı destekleyen etkinliklerimizi artırarak Çiğli’de birlik ve beraberlik ruhunu daha da güçlendirmeye devam edeceğiz. Katılım sağlayan tüm komşularımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor

İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor

26-06-2026 - GÜNCEL

İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor

İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor

26-06-2026 - GÜNCEL